Saturday, May 2, 2009

blind date


hari ini awal2 pagi lagi membe aku ajak kuar sebab nak pergi ke klang katanya,sebab nak jumpa membe yang baru dia kenal....membe yang baru dia kenal tu sebenarnya membe yahoo massanger(ym) aku kira membe chattinglaaa.....tapi aku ni jenis yang pemalu gak laa kalo jupe ngan orang yang tak kenal termasuk awek skali pon...jadi membe aku tu kira masej2 dan kol2 dengan aweks tu...kira dah nak tangkap cintanlaa diorg tu...jadi deal nak jumpe kat tesco shah alam pada mulanya...tapi aweks tu ckp ada problem skit...tapi jumpe kat tempat lain okla...
so aku ngan membe aku tu pergi tempat tu, kat jasco bukit raja jew...pusing2 jugaklaa aku ngan membe aku mencari...tapi sebab aweks punya pasal on jew....
jadi membe aku tu jumpalaaa...1st time pandang memang lawa dan sesuailah kalo nak jadikan teman hidup....tapi ada problem sikit,sebab dia ni kurang sikitlaa contoh macam tangan dia tu pendek sikit dari orang biasa,tapak kaki pulak pendek...tapi aku langsung tak kutuk ngan dia,malah aku rasa simpati pun ada...bentuk badan dia memang klass gua cakaplu...tapi tulah...nak buat macam mane membe aku ni pon macam nak taknak jew...aweks tu aku rasa macam dah suka ngan membe aku...tapi nanti2lah aku tanya pasal diorg tu...

No comments:

Post a Comment