Friday, May 1, 2009

HAIQAL......












Ini adalah gamba2 anak buah kesayangan aku.....nama dia MUHAMMAD HAIQAL MUHAMMAD HAFZAN...dia lahir pada 31 januari 2009...pada jam 6.30 petang apa yang aku tahu lahhh....dia ni memang lasak dan memang degil hingga mengalahkan aku dan adik-beradik aku time kecik2 dulu,kata mak aku lah...mak ngan ayah dia duk ngan aku skali selama setahun setengah....tapi sekarang diorang dah pindah ke johor ape yang aku tahulaaa.....tapi pada firasat aku diorang mungkin still ada di kawasan kuala lumpur lagi....sebab sebelum diorang pindah mak dia(adik perempuan aku) tu ada bagitau diorang nak kat area kl.....tapi apa yang kesalkan cara diorang pindah itu macam lari dari aku sekeluarga...dimana awal2 pagi lagi diaorang cabut kuar rumah lepas aku pergi keje....sebab dulu aku ada bagitau kat adik aku kalo kau nak pindah kau ngan suami kau sahaja pindah,jangan gatal2 nak bawak anak kau skali....
mungkin sebab tulah diorang kuar macam lari jew...kalo aku ada time diorang nak kuar hari itu kompom baran aku kuar nati...dan ada yang makan guna straw nati....tapi apa nak dibuat semua dah jadi tak boleh nak buat ape lagiii.....tapi aku still tunggu diaorang balik....

No comments:

Post a Comment