Wednesday, May 6, 2009

carving dept.....


hari ini tempat keje aku boring sangat.....
sebab master model dah dekat 4 hari tak sampai....
tapi takperlaaa....
sebab kak intan dah ajak tolong dia susun drawer drawing....
tapi best gaklaa kan yelah dapat relax2.....
borak2 ngan membe2....
yelah kalo time banyak master model...
jangan harap nak borak2....
sebab masing2 buzy....
skang ni dapatla kaco si kakak hehehe....
best gila kalo kaco dia.....
slalu kaco dia aku ngan adik(nazri)....
yelah suara dia mcm manja sangat stim siot hehehehe........
kalo nak tau mana kakak yang pakai tudung putih tu....
tapi dia dah da boyfriend tau....
so jangan gatal2 nak suh aku mintak no telepon dia hehehe.......
slip gaji dah sampai...
gaji pon dah dapat...
tapi slipnya tak dapat lagi...
mungkin manager aku mr leong tu kurang sihat agaknya....
kesian gak aku tengok dia...
dah dekat 2 hari muka dia murung jer...
demamlaa tu.....
yelah muka dia kalo slalu mcm emo... jer....
tapi skang muka dia mcm muka seposen jer hehehe.....
tapi aku lebih suka muka dia kalo emoo jer....
pelikkan....
yelah kalo time gaji ker,special allowance dan bonus ker....
muka dia berseri jew hehehehe.......
mungkin jaga mood staff laa tue....
kira best gaklaa bos aku tu....
understanding hehehehe......

No comments:

Post a Comment