Friday, May 1, 2009

Genting Hilland




Gamba ni aku amik time aku ngan bebudak aku g genting hilland time raya puasa ke4 kot....
tahun 2008....apa yang best kat genting ni aku dapat main semua game, yang kat outdoor
sahaja sebab bajet lari nak main ngan indoor sekali...dalam perjalanan aku ngan bebudak aku pegi sana memang perit... banyak kali kene berhenti.... sebab bukitnyaa tegak2 mencanak....sebab aku bawak moto sampai atas terus,tak naik pon cable car yelah masing2 goyang jugaklah nak naik cable car.....apa yang aku kesalkan yelah harga makanannya memang mahal giler kat situ...time tu aku order nasi putih macam biasalah,lepas tu letak ayam,sayur sikit ngan kuah kari, minuman pulak aku amik mineral water jew....nak tahu berapa aku kene
RM30.00 untuk satu pinggan..Terkejut beruk aku time kat kuanter bayaran.... membe aku pon terkena skali. Nak tak nak aku bayar jelah takkan nak cancel plakkan...tapi itu adalah 1st and last time aku makan kat situ..sebab lepas ni kalau aku pergi lagi,aku akan makan puas2kat rumah ataupun kat bawah ni hehehe dan baru pergi sana hehehe.............

No comments:

Post a Comment