Saturday, May 9, 2009

maxis klcc


hari ini aku berpeluang pergi ke maxis centre klcc...
disana suasananya sangat boring....
kalo aku keje kat situlaa....
kompom ngantuk giler...
aku pergi sana untuk temankan....
membe aku....
sebab blackbarrry dia ada problem skit...
aku lihat membe aku tu macam dah benggang....
dengan customer servicenya...
yelah...membe aku nak replace bb yang baru....
ada saja alasan bangang dia tu....
tapi aku diam jerlaa....
sebab malas masuk campur urusan membe aku tuu...
tapi customer service tu memang tak gunalaa...
wa cakaplu....
ada ker patut dia tipu....
housing tu dia tak tukar aku rasa...
tapi dia cakap dah tukar....
tiba2 seorang lagi csc tu sampai...
nama dia yaden tak silap akula...dia yang settle...
suma problem membe aku tu...
tapi apa yang best kat sana kan....
ada aweks yang menarik...
wa cakaplu....
memang cun lah...
pakai spek lagi tu...
pingang dia ramping,rambut dia panjang...
dan pakai kasut tumit tinggi tu...
aku rasa ada 6inci kasut dia tu....
yelah sebab aweks tu rendah...
tu dia pakai kasut tumit tinggi...
apa2 pon kalo aweks tu aku dapat....
msti tak cari lainlaa.....
hahahaa....

1 comment: